Aug 9, 2011

People change


Masa berlari. Bukan berjalan dah sekarang. Manusia berubah dari masa ke semasa. Semua berubah. Yang kecik jadi besar. Besar jadi kecik. Yang ada kawan baik. Tak ada kawan baik dah. Tapi Allah tu Maha Adil. Lepas yang satu pergi. Ada yang lebih baik datang. Alhamdulillah.

Terfikir jugak. Orang updated dekat facebook. Try to be a better person.

Persoalannya, try ke tak? Try ke tak? Masalah sebenarnya tu. Ke sekadar nak like like tu banyak ke. Apa ke. Tak tahu lah. Ye dak? Tak apa. Nevermind, tu tak penting. Apa yang penting sekarang. Niat dah ada kira Alhamdulillah lah kan :) Jangan hilang pulak. Tekad kan diri nak berubah. Jangan dekat mulut sahaja. MANUSIA.Bukan orang yang membaca sahaja saya tujukan. saya sendiri pun ni hah. Susah nak cakap macam mana. Masih mencarik carik identiti diri. Nama je Islam dekat Ic pun tak guna. Apa yang saya try nak cakap dekat sini. Or message yang saya cuba sampaikan sementara masa mengizinkan ni. Berubah lah. Gunakan lah masa tu dengan betul. InsyaAllah. Goodluck! As-Salamu Alaykum :)

P/S sorry bm saya agak hancur.